Το σημαντικό είναι πως η Bugatti θα διατηρήσει το εργοστάσιο της στο Molsheim της Γαλλίας, αλλά τα κεντρικά γραφεία θα είναι στην Κροατία. Η κοινή συνεργασία των δύο εταιριών θα έχει ως στόχο την εξέλιξη και την συμπαραγωγή νέας γενιάς hypercars που θα δούμε στα επόμενα χρόνια.
Η συμφωνία περιλαμβάνει ένα νέο εταιρικό σχήμα που ονομάζεται Bugatti Rimac LCC. Συγκεκριμένα, η Porsche κατέχει το 55% και το 45% αναλογεί στην Rimac, στην οποία ο ιδρυτής της εταιρίας (που θα γίνει CEO) κρατά το 37%. Το 24% της Rimac έχει η Porsche, το 12% το Hyundai Motor Group και το υπόλοιπο 27% λοιποί επενδυτές.
Τα συστήματα πρόωσης της Rimac, οι μπαταρίες και τα λοιπά εξαρτήματα θα διαχωριστούν σε ένα νέο τμήμα που θα ονομάζεται Rimac Technology. Θα ανήκει στο Rimac Group, αλλά θα λειτουργεί ανεξάρτητα και θα συνεργάζεται και με άλλους κατασκευαστές για να τους προμηθεύει με τα σχετικά εξαρτήματα.
Τόσο η Bugatti όσο και η Rimac θα παραμείνουν ανεξάρτητα σήματα διατηρώντας τις εγκαταστάσεις τους στην Γαλλία και στην Κροατία, αντίστοιχα. Ωστόσο, από το 2023 η νέα εταιρία θα εδρεύει στο Rimac Campus που βρίσκεται λίγο έξω από το Ζάγκρεμπ, απασχολώντας περίπου 2.500 άτομα. Σε πρώτη φάση θα απασχολούνται 430 άτομα, 300 στο Ζάγκρεμπ και 130 στο Molsheim.
Η Bugatti θα επωφεληθεί από την Rimac για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού hypercar αντικαθιστώντας τον προς συνταξιοδότηση W16. Η Rimac θα συνεχίσει την εξέλιξη των μοντέλων της με την επερχόμενη ναυαρχίδα της, την Nevera, ενώ μέχρι να δούμε την ηλεκτρική Bugatti η Chiron συνεχίζει κανονικά μέχρι εξαντλήσεως… του αποθεματικού της.
Πηγή
Η συμφωνία περιλαμβάνει ένα νέο εταιρικό σχήμα που ονομάζεται Bugatti Rimac LCC. Συγκεκριμένα, η Porsche κατέχει το 55% και το 45% αναλογεί στην Rimac, στην οποία ο ιδρυτής της εταιρίας (που θα γίνει CEO) κρατά το 37%. Το 24% της Rimac έχει η Porsche, το 12% το Hyundai Motor Group και το υπόλοιπο 27% λοιποί επενδυτές.
Τα συστήματα πρόωσης της Rimac, οι μπαταρίες και τα λοιπά εξαρτήματα θα διαχωριστούν σε ένα νέο τμήμα που θα ονομάζεται Rimac Technology. Θα ανήκει στο Rimac Group, αλλά θα λειτουργεί ανεξάρτητα και θα συνεργάζεται και με άλλους κατασκευαστές για να τους προμηθεύει με τα σχετικά εξαρτήματα.
Τόσο η Bugatti όσο και η Rimac θα παραμείνουν ανεξάρτητα σήματα διατηρώντας τις εγκαταστάσεις τους στην Γαλλία και στην Κροατία, αντίστοιχα. Ωστόσο, από το 2023 η νέα εταιρία θα εδρεύει στο Rimac Campus που βρίσκεται λίγο έξω από το Ζάγκρεμπ, απασχολώντας περίπου 2.500 άτομα. Σε πρώτη φάση θα απασχολούνται 430 άτομα, 300 στο Ζάγκρεμπ και 130 στο Molsheim.
Η Bugatti θα επωφεληθεί από την Rimac για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού hypercar αντικαθιστώντας τον προς συνταξιοδότηση W16. Η Rimac θα συνεχίσει την εξέλιξη των μοντέλων της με την επερχόμενη ναυαρχίδα της, την Nevera, ενώ μέχρι να δούμε την ηλεκτρική Bugatti η Chiron συνεχίζει κανονικά μέχρι εξαντλήσεως… του αποθεματικού της.
Πηγή